Kalite Politikası
KALİTE POLİTİKASI
“Etkin, verimli, rekabetçi, üstün hizmete odaklanmış, uluslararası tanınırlığı, saygınlığı olan girişimci ve dünyaca tanınan kayak merkezi olmak amacı ile KAYSERİ ERCİYES A.Ş. yönetim anlayışına uygun bir kalite kültürü oluşturmak, iç ve dış paydaşlarımızın bugün ve gelecekteki gereksinim ve beklentilerini karşılamak üzere; araştırma ve hizmet süreçlerimizi sürekli iyileştirerek, değişim ve gelişmeyi sağlamak.
1. Kapsam Kuruluşumuz,
Mevcut mekanik tesislerin, idari tesislerin ve birimlerin çalışmasının devamlılığını sağlayarak, hizmet kalitesinin artırılması sunumu
Mevcut pistlerde genişletme ile bakım çalışmalarını yapmak ve pistleri kullanıma hazır hale getirerek hizmet kalitesinin artırılması sunumu.
Mevcut liftlerin bakımlarının yapılarak çalışmasının devamlılığını sağlayarak hizmet kalitesinin artırılması sunumu.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikâyetleri; en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli bir şekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi, gidermeyi ve sistemimizi sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.